Leto 2024 Grčka - Apartmani Skala Furka | Letovanje

| VILA FOTIS 2

VILA FOTIS 2


LOKACIJA:
 u glavnoj ulici
UDALJENOST OD PLAŽE: 180m
STRUKTURA: 1/2  apartman, 1/3 apartman, 1/4 apartman - APT = francuski krevet + dvosed na izvlačenje
OPREMLJENOST: sve jedinice sadrže čajnu kuhinju (rešo sa dve grejne ploče) sa frižiderom, kupatilo sa tuš kadom, LCD TV i klima uređaj. U sklopu objekta (ispred vile Fotis) se nalazi i mali kafe u kome se možete osvežiti kafom ili nekim drugim pićem kao i zasladiti mirisnim palačinkama ili sladoledom.
POGLED: dvorište
SPRATNOST:  prizemlje
KLIMA UREĐAJ: uračunat u cenu
PEŠKIRI: da - menjaju se na 5 dana (isti se ostavljaju na spratu vile i gosti ih sami menaju)
POSTELJINA: da - menja se na 5 dana (ista se ostavljaju na spratu vile i gosti ih sami menaju)
WI-FI: internet u vilama nije namenjen profesionalnoj upotrebi, a jačina signala, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavise isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora. Postoji mogućnost da internet signal bude dostupan od 01.06.2024.
PARKING: da
DODATNE KARAKTERISTIKE: besplatan parking u neposrednoj blizini

KAKO STIĆI DO VILE: Vozite pravo 11,7km i isključite se na raskrsnici (sa saobraćajnim ostrvom) sa desne strane i produžite 280m ulicom na levo. U raskrsnici skrenite levo i sledećih 80m pratite put ispred vas. Stigli ste ispred vile Fotis koja se nalazi sa vaše leve strane.
Vozite pravo 12,5km i zatim u raskrsnici (kod semafora) skrenite desno. Produžite ulicom ispred vas do kružnog toka. U kružnom toku skrenite desno i sledećih 450m pratite ulicu ispred vas. Stigli ste ispred vile Fotis koja se nalazi sa vaše desne strane.

 






VILA FOTIS 2 - SKALA FURKA
STRUKTURA BROJ PLATIVIH OSOBA PERIOD BORAVKA I BROJ NOĆENJA
22.05. 01.06. 11.06. 21.06. 01.07. 11.07. 21.07. 31.07. 10.08. 20.08. 30.08. 09.09. 19.09.
01.06. 11.06. 21.06. 01.07. 11.07. 21.07. 31.07. 10.08. 20.08. 30.08. 09.09. 19.09. 29.09.
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
CENA PAKET ARANŽMANA PO OSOBI SA UKLJUČENIM AUTOBUSKIM PREVOZOM
1/2 APP 2

 119*

99*

139* 209* 275 334 385 385 385 385 304 219* 199* 159*
1/3 APP* 3

119*

99*

139* 189* 240 280 334 334 334 334 250 209* 189* 149*
1/4 APP** 4 119* 139* 179* 230 270 324 324 324 324 240 199* 179* 139*

 *MAKSIMALNI KAPACITET APARTMANA JE DVOJE ODRASLIH I DVOJE DECE DO 12 GODINA

VILA FOTIS 2 - SKALA FURKA

STRUKTURA BROJ PLATIVIH OSOBA PERIOD BORAVKA I BROJ NOĆENJA
22.05. 01.06. 11.06. 21.06. 01.07. 11.07. 21.07. 31.07. 10.08. 20.08. 30.08. 09.09. 19.09.
01.06. 11.06. 21.06. 01.07. 11.07. 21.07. 31.07. 10.08. 20.08. 30.08. 09.09. 19.09. 29.09.
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
CENA ARANŽMANA PO OSOBI - SOPSTVENI PREVOZ
1/2 APP 2

 119*

99*

 139*  209*  230  279  330  330 330 330 259 219* 199* 159*
1/3 APP* 3

 119*

99*

139* 189* 195 225 279 279 279 279 205 209* 189* 149*
1/4 APP** 4  119*  139* 179* 185 215 269 269 269 269 195  199* 179* 139*

*MAKSIMALNI KAPACITET APARTMANA JE DVOJE ODRASLIH I DVOJE DECE DO 12 GODINA

Legenda: APT – smeštajna jedinica koja podrazumeva minimum jednu odvojenu spavaću sobu; APT* – smeštajna jedinica koja podrazumeva minimum jednu odvojenu spavaću sobu a namenjena je boravku porodice sa decom ali može da ugosti i odrasle osobe u punom kapacitetu; APT** – smeštajna jedinica koja podrazumeva minimum jednu odvojenu spavaću sobu a namenjena je boravku dve odrasle osobe i dvoje dece uzrasta do 12 godina;  1/2 APT – dvokrevetni apartman; 1/3 APT* – trokrevetni apartman; 1/4 APT** – četvorokrevetni apartman.

POPUSTI I DOPLATE

Dete kao dodatna osoba

– Dete od 0 do 2 godine u pratnji dve punoplative osobe – boravi gratis u zajedničkom ležaju i nema sedište u autobusu;
– Dete od 2 do 6 godina na zajedničkom ležaju u pratnji dve punoplative osobe plaća samo cenu autobuske karte i ima mesto u autobusu;
– Dete od 2 do 12 godina u sopstvenom ležaju u pratnji dve punoplative osobe ostvaruje popust od 20 € na cenu aranžmana;
Navedeni popusti za decu važe samo u pratnji 2 odrasle (punoplative) osobe. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu aranžmana.

Pomoćni ležaj

Odrasla osoba na pomoćnom ležaju ostvaruje popust od 15% na cenu aranžmana, osim ako nije drugačije naznačeno u tabeli.

Jedna osoba u 1/2 STD

Doplata za 1/1 studio/ apartman – 70% od cene paket aranžmana (osim kod smena označenih zvezdicom – u kojima je doplata 100%).

Klima uređaj

uračunat u cenu

Spajanje smena

U slučaju spajanja smena cena aranžmana se umanjuje za 10% (osim kod smena označenih zvezdicom); kod smena gde je jedna sa zvezdicom a druga bez cena se umanjuje za 10% od smene koja nije označena zvezdicom; u slučaju sopstvenog prevoza nema umanjenja cene.
Ne postoji mogućnost dupliranja popusta.

 Mogućnost ishrane

MOGUĆNOST ISHRANE U HOTELU BELLAGIO 3*:
Polupansion (doručak i večera – švedski sto):
– Odrasli –  € / po danu
– Deca od 3 – 11.99 godina – € /  po danu
– Deca od 0 – 2.99 godine – GRATIS 
All inclusive (koncept all inclusive usluge pogledajte OVDE):
– Odrasli –  € / po danu
– Deca od 3 – 11.99 godina –  € / po danu
– Deca od 0 – 2.99 godine – GRATIS

NAPOMENA

 

U cenu nije uračunata grčka boravišna taksa. U trenutku objavljivanja cenovnika, ona iznosi od 0.50€ do 1,5€ po smeštajnoj jedinici po danu, u zavisnosti od kategorizacije objekta i plaća se na licu mesta.

Od 01.01.2024. god boravišna taksa u Grčkoj za apartmanski smeštaj iznosi 1.5€ po danu po smeštajnoj jedinici i plaća se na licu mesta vlasniku objekta ili predstavniku partnerske agencije. Novi naziv takse je klimatska taksa - CLIMATE RESILIENCE FEE.

Napomena: Zbog vanredne situacije, nastale usled virusa Covid- 19, korišćenje klima-uređaja zavisi od protokola koji propisuje Vlada Grčke u trenutku boravka na destinaciji.

CENOVNIK BR. 1 OD 07.11.2022. GOD

PROGRAM PUTOVANJA

1. dan – Okupljanje putnika na utvrđenom mestu 30 minuta pre predviđenog vremena polaska autobusa (tačno mesto i vreme polaska biće potvrđeno 2 dana pre termina putovanja). Nastavak putovanja preko Severne Makedonije (ili Bugarske) i Grčke, sa kraćim usputnim zadržavanjem radi obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.
2 - 11.  dan – Dolazak na destinaciju u prepodnevnim satima i smeštaj u izabrane objekte, posle 14:00 h (po lokalnom vremenu).
Boravak na bazi izabrane usluge.
11. dan – Napuštanje smeštaja do 09:00 h (po lokalnom vremenu). Slobodno vreme do polaska autobusa za Srbiju. Prijem putnika u dogovoreno vreme (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Polazak za Beograd.
12.  dan – Dolazak u Beograd  u ranim jutarnjim satima. Kraj usluga.

CENA PAKET ARANŽMANA OBUHVATA:
- prevoz turističkim autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio i video opremljenost, klima, wi-fi) na relaciji Beograd-Skala Furka -Beograd;
- smeštaj na bazi 10 noćenja u izabranom objektu u studijima/apartmanima;
- usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera tokom boravka; 
- troškove organizacije i vođstva puta.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
- u cenu nije uračunata grčka boravišna taksa. U trenutku objavljivanja cenovnika, ona iznosi 0.50€ po smeštajnoj jedinici po danu i plaća se na licu mesta vlasniku objekta.
- međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
- individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu pomenute programom putovanja, a naprave se u toku puta i u toku boravka u vili.   

POPUSTI I DOPLATE (ne važi za smene označene zvezdicom *):       
– Dete od 0 do 2 godine u pratnji dve punoplative osobe – boravi gratis u zajedničkom ležaju i nema sedište u autobusu;

– Dete od 2 do 6 godina na zajedničkom ležaju u pratnji dve punoplative osobe plaća samo cenu autobuske karte i ima mesto u autobusu;
– Dete od 2 do 12 godina u sopstvenom ležaju u pratnji dve punoplative osobe ostvaruju popust od 20 € na cenu aranžmana;
Navedeni popusti za decu važe samo u pratnji 2 odrasle (punoplative) osobe. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu aranžmana.
– Doplata za 1/1 studio/ apartman – 70% od cene paket aranžmana, osim kod smena sa * gde je doplata 100%;
– U slučaju spajanja smena cena aranžmana se umanjuje za 10% (osim kod smena označenih zvezdicom); kod smena gde je jedna sa zvezdicom a druga bez cena se umanjuje za 10% od smene koja nije označena zvezdicom; u slučaju sopstvenog prevoza nema umanjenja cene.

SOPSTVENI PREVOZ: Cena aranžmana su izražene u tabeli.    
- ne postoji mogućnost dupliranja popusta;  

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:         

Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.          
- UPLATA U CELOSTI: uplata kompletne cene aranžmana prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate u celosti odobravati popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen.        
- UPLATA DO POLASKA: 40% akontacija prilikom rezervacije, ostatak do 14 dana pre početka korišćenja aranžmana.         
- ODLOŽENO PLAĆANJE: 40% akontacija prilikom rezervacije,ostatak u jednakim mesečnim ratama čekovima građana do 15.12.2023 –  čekovi građana se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
- PLATNE KARTICE: Visa, Master, Maestro, American Express, Dina, kreditnim karticama do 6 mesečnih rata (prilikom rezervacije).                         
- ADMINISTRATIVNA  ZABRANA: 40% akontacije prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama, putem overene  administrativne zabrane (formular korisniku izdaje organizator putovanja) sa dospećem do 15.12.2023. godine.

AUTOBUSKI PREVOZ:     
Datumi polazaka iz Srbije prema Grčkoj u letnjoj sezoni 2023. su dan ranije u odnosu na termine naznačene u tabeli u okviru cenovnika. Povratak za Srbiju je u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu, za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije. Satnica povratka autobusa iz mesta letovanja je promenljiva, a u skladu sa zakonskim odmorom vozača. Putnici su obavezni da dva dana pred početak putovanja pozovu agenciju kako bi dobili obaveštenje o tačnom vremenu polaska autobusa, imenu pratioca grupe i njegovom broju telefona. Sva sedišta su numerisana i agencija pravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli agencija. Sva deca moraju imati svoje sedište. Moguća priključenja i izlasci putnika su isključivo duž autoputa na mestima koja su predviđena za ukrcaj i iskrcaj putnika. Agencija određuje mesta za pauze i njihovu dužinu. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ulaska i izlaska putnika.

*PRTLJAG (u odlasku i povratku), ograničen je na 1 kofer standardnih dimenzija, 1 ručni prtljag i dečija kolica. U slučaju da postoji mogućnost da prevoznik primi dodatni prtljag, isti će biti naplaćen po ceni od 30 eura u lokalnoj valuti. U slučaju da prevoznik nema mogućnost da primi dodatni prtljag, putnik je u obavezi da sam obezbedi transport istog.

SOPSTVENI PREVOZ:      
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i dr. kod nadležnih organa (AMSS, MUP R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke).

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA           
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: HEDONIC TRAVEL BEOGRAD, Gavrila Principa 52, mail: info@hedonictravel.rs; tel: +381 11 366-44-55. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija je Milošević Simonida.

NAPOMENE:
Za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 45 prijavljenih putnika po smeni.     
Fotografije objekata, zbog raznovrsnosti struktura su izabrane nasumično i ne znače indentični izgled svake stambene jedinice, kupatila ili kuhinje.             
Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperature tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.           
Čistoću i higijenu, tokom boravka održavaju sami korisnici. Prilikom napuštanja apartmana korisnici su dužni da izbace smeće iz apartmana.
Posteljina i kuhinjski inventar su sastavni deo  smeštajne jedinice, dok peškire, sapun, toalet papir i druga sredstva za higijenu obezbeđuju sami korisnici.              
U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestima u kojima se smeštajne jedinice nalaze, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće smeštajnom objektu.         
Predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.            
Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili.      
Putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze. Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i slično).               
Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, kao i za stranke koje koriste agencijski prevoz, bez obzira kako i kada su uplatili kompletan aranžman, vaučer,  odnosno dokument o pravu da krenu na ugovoreno putovanje, biće izdat sedam dana pre datuma početka korišćenja aranžmana.         
First i Last minute ponude-Organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni. Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja putovanja – aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima. 
U slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.       
Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije ili opis usluge u katalozima, web sajtovima i slično, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom program putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika.    
Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.           
U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 45) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, izlete ili drugo).

PREDUGOVORNO OBAVEŠTAVANJE:
Ova oblast je regulisana članovima 93 i 94 ZOZP.

Pre zaključenja ugovora o organizovanju putovanja, povezanog putnog aranžmana ili izleta organizator, odnosno posrednik je u obavezi da putniku pruži sve informacije na srpskom jeziku, i to o:
1) osnovnim karakteristikama usluga putovanja:
1) odredištu, planu putovanja i periodu boravka, sa datumima i, ako je uključen smeštaj, broju obuhvaćenih noćenja;
2) prevoznom sredstvu, njegovim karakteristikama i kategoriji, mestu, datumu i vremenu polaska i povratka, trajanju i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz;
3) mestu, podacima o smeštajnom objektu (lokacija, vrsta, sadržina, kao i kategorija u skladu sa propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi) i podacima o opremljenosti i nivou komfora smeštajne jedinice (soba, studio, apartman) sa naznakom o vremenu ulaska u smeštaj, kao i o vremenu napuštanja smeštaja;
4) broju, vrsti i načinu usluživanja obroka, sa obaveznom naznakom o prvoj i poslednjoj usluzi u obejktu (na pr. Ručak-doručak )
5) približnoj veličini grupe;
6) jeziku na kojem će se usluge pružati ukoliko korišćenje drugih usluga na strani putnika zavisi od efikasne usmene komunikacije;
7) mogućnosti putovanja lica sa smanjenom pokretljivošću, a na zahtev putnika;
2) poslovnom imenu, sedištu, matičnom broju organizatora, broju telefona, kao i adresi e-pošte;
3) prodajnoj ceni iskazanoj u jedinstvenom iznosu u istoj valuti, koja pored usluga iz programa putovanja, odnosno posebnih zahteva putnika, sadrži i sve dodatne troškove, uključujući poreze, takse, kao i druge troškove, koji su, kao neodvojiv deo, neophodni za realizaciju putovanja;
4) načinu plaćanja, kao i iznosu ili procentu cene koji treba da budu plaćeni kao depozit i načinu i dinamici plaćanja preostalog iznosa;
5) minimalnom broju putnika, ako je to uslov za realizaciju putovanja i krajnjem roku za obaveštavanje putnika za slučaj otkazivanja, navedeno u tač. 11. OUP;
6) zahtevima za pasoš i vizu, uključujući i okvirne periode potrebne za pribavljanje vize i informacije o zdravstvenim formalnostima u zemlji odredišta;
7) mogućnosti da putnik raskine ugovor u bilo kom trenutku pre otpočinjanja turističkog putovanja, uz plaćanje odgovarajuće naknade u skladu sa tač. 12 OUP;
8) dobrovoljnom ili obaveznom osiguranju koje pokriva troškove raskida ugovora od strane putnika ili troškove pomoći, uključujući repatrijaciju, u slučaju nezgode, bolesti ili smrti.

Ukoliko tačno vreme datumu i vremenu polaska i povratka, i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz u vreme zaključenja ugovora nije utvrđeno, organizator, odnosno posrednik će obavestiti putnika o približnom vremenu polaska i povratka.

U ovom slučaju, organizator, odnosno posrednik će, najkasnije u periodu od 48 sati pre otpočinjanja putovanja, obavestiti putnika o tačnom vremenu polaska i povratka.

Organizator je dužan da sve podatke koji su sastavni deo predugovornog obaveštavanja prenese posredniku, sa kojim ima zaključen ugovor o prodaji turističkog putovanja.

Obratite pažnju da ako organizator ili posrednik ne pruže putniku informacije u pogledu drugih troškova, koji nisu obuhvaćeni jedinstvenom prodajnom cenom turističkog putovanja, putnik nije obavezan da te troškove snosi.

Uz sve objavljene programe važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora putovanja HEDONIC TRAVEL doo, usaglašeni sa YUTA standardima i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja. HEDONIC TRAVEL doo poseduje Licencu  OTP br. 103/2021. od 08.10.2021, uz Garancije putovanja u slučaju insolventnosti agencije  od datuma njenog izdavanja pa do završetka turistiĉkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Polisi broj 30000036866 od 01.10.2023. MILENIJUM OSIGURANJE A.D.O, Aneksu br. 1 uz polisu osiguranja od odgovornosti turistiĉkih agencija za slučaj insolventnosti i odgovornosti za sluĉaj štete nanete putniku (garancija putovanja) br. 30000036866 od 21.02.2024. god i Aneksu br. 2 uz polisu osiguranja od odgovornosti turistiĉkih agencija za sluĉaj insolventnosti i odgovornosti za sluĉaj štete nanete putniku (garancija putovanja) br. 30000036866 od 01.04.2024. god, koja se aktivira kod osiguravajuće kuće "MILENIJUM OSIGURANJE", a.d.o, Beograd , 011/7152300 prijavom na adresu ul. Milutina Milankovića 3b, Beograd ili na mail: office@milenijum-osiguranje.rs, uz Polisu br. 30000036866 izdatu 01.10.2023ugovorenu sa osiguravajućom kućom " MILENIJUM OSIGURANJE ",a.d.o., Beograd.

 PROGRAM PUTOVANJA GRČKA ZAPADNA KASANDRA LETO 2024 BR. 8 OD 04.04.2024.