Leto 2024 Grčka - Apartmani Lefkada | Letovanje

| VILA XENIA - NIDRI

Lokacija: Vila je odlično pozicionirana, nalazi se u glavnoj ulici, u neposrednoj blizini centra mesta i udaljena je oko 50m od mora.

Opis: Sve smeštajne jedinice u našoj ponudi se nalaze na prvom spratu i imaju opremljenu kuhinju, kupatilo/wc, peškire,  terasu, TV (bez Srpskih kanala), WiFi internet i klima uređaj (uključen u cenu). Neki apartmani imaju delimičan ili direktan pogled na more a neki na ulicu. Preporučuje se za sve kategorije turista.


Google maps:
Latitude: 38.704251
Longitude: 20.707906



VILA XENIA - NIDRI
CENOVNIK U PRIPREMI
PONUDA ZA LETO 2024 - USKORO

 

Najam studija po osobi  NEMA DINARSKOG DELA - prevoz nije uključen u cenu

STRUKTURA BROJ PLATIVIH OSOBA PERIOD BORAVKA I BROJ NOĆENJA
27.05. 06.06. 16.06. 26.06. 06.07. 16.07. 26.07. 05.08. 15.08. 25.08. 04.09. 14.09. 24.09.
06.06. 16.06. 26.06. 06.07. 16.07. 26.07. 05.08. 15.08. 25.08. 04.09. 14.09. 24.09. 04.10.
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
Najam studija po osobi  NEMA DINARSKOG DELA - prevoz nije uključen u cenu
1/4 DPL 4                          
1/3+1 APP 3                          
1/3 APP 3                          
1/2 STD 2                          
- termini označeni * čine paket aranžman (prevoz+smeštaj) i nemaju umanjenje za sopstveni prevoz
 CENA AUTOBUSKOG PREVOZA:
povratna karta - odrasli 90 €, deca 80 €, jedan pravac - odrasli 65 €, deca 60 € 

• PL (pomoćni ležaj) označava smeštaj na rasklopivom metalnom ležaju, fotelji ili sofi na razvlačenje, ili se smeštaj na francuskom ležaju (po grčkim standardima) tretira kao smeštaj na jednom standardnom i jednom pomoćnom ležaju. Osoba smeštena na PL plaća samo cenu prevoza, ukoliko ga koristi.

•Navedeni popusti se odnose na cenu u tabeli

•Cena  aranžmana je izražena u eur po osobi plaća se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.

•Datum iz tabele se odnosi na period boravka. Polazak  autobusa je dan ranije u odnosu na datum iz tabele.

•Doplata za polaske iz drugih gradova (van Beograda) se nalazi na kraju cenovnika.

• U koloni broj gratis pomoćnih ležaja 1PL/2PL označava da postoji pomoćni ležaj; osoba na pomoćnom ležaju plaća samo cenu prevoza ukoliko ga koristi.

 

LEGENDA:  

• ADL – odrasla osoba

• CHD –deca 0- 7 godina

• Soba - se sastoji od kupatila (tuš/WC) i jedne prostorije i nema kuhinjske elemente.

• STD -Studio – jedna prostorija

 APP - Apartman – jedna spavaća soba + kuhinja ili dve spavaće sobe od kojih je u jednoj I kuhinja

• DPL Dupleks apartman – dve spavaće sobe + zasebna kuhinja

• * – kod smena obeleženih zvezdicom ne postoji mogućnost umanjenja cene za sopstveni prevoz


 

PROGRAM PUTOVANJA:

1. Dan – Polazak iz Beograda u popodnevnim časovima sa parkinga pored direkcije “Laste” tačno vreme i mesto polaska autobusa proveriti 2 dana pre putovanja. Noćna vožnja kroz Srbiju i Makedoniju prema Grčkoj.

2. Dan – Dolazak u jutarnjim časovima. Smeštaj od 16:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska).

3 – 8/11. Dan – Boravak na bazi 10 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.

9/12. Dan – Napuštanje smeštaja do 09:00 časova. Slobodno vreme.Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije).Noćna vožnja kroz Grčku i Makedoniju prema Srbiji.

10/13. Dan – Dolazak u Beograd u prepodnevnim časovima.

 

CENA ARANŽMANA PO OSOBI OBUHVATA:

 •najam izabranog smeštaja na bazi 10 noćenja

• samo za paket aranžmane - prevoz autobusom turističke klase na relacijama navedenim u programu putovanja

• usluge licenciranog pratioca grupe

• usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera na destinaciji

• troškove organizacije i realizacije aranžmana

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

• autobuski prevoz, za aranžmane na bazi najma

• boravišna taksa 0.5eur/dan u apartmanima svih kategorija

• međunarodno zdravstveno osiguranje (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) 

• održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu

POPUSTI:

Deca u pratnji dve punoplative osobe:

 • od 0 - 2 godine besplatno (nemaju sedište u autobusu, nemaju ležaj), a u slučaju da žele sedište u autobusu plaćaju cenu autobuske karte

• osobena pomoćnim ležajevima (označavaju se sa +1, +2 u strukturi soba) plaćaju cenu autobuske karte

SPAJANJE SMENA:

• za spajanje dve ili više smena u slučaju cene na bazi paket aranžmana, cena dodatnih smena se umanjuje za 30 € ( ne odnosi se na smene obeležene sa * )

• za spajanje dve smene od kojih jedna ne čini paket aranžman, ukupna cena se uvećava za 30€

DOPLATE:

• za jednu odraslu  osobu 80 % od cene aranžmana

• za klima uređaj 3-10 € dnevno po smeštajnoj jedinici (odnosi se na smeštajne objekte koji poseduju klima uređaj, a čije korišćenje nije uključeno u cenu) – doplata se vrši na licu mesta

• za polupansion (doručak + večera – meni, klasičan način usluživanja) u nekom od lokalnih restorana - doplata se vrši na licu mesta

POLASCI IZ DRUGIH MESTA (mora se najaviti prilikom rezervacije aranžmana):

• SUBOTICA - doplata 25€ po osobi (povratna karta)

• LOZNICA, ŠABAC, NOVI SAD, ZRENJANIN – doplata 15€ po osobi (povratna karta)

• LAZAREVAC – doplata 15€ po osobi (povratna karta), (minimalno 8 prijavljenih putnika za realizaciju transfera iz Lazarevca) (odnosi se samo za destinacije: Polihrono, Hanioti i Pefkohori)

• KRAGUJEVAC, KRUŠEVAC, PANČEVO – doplata 10€ po osobi (povratna karta)

• Postoji mogućnost polazaka iz drugih gradova, više informacija na šalteru agencije.

SOPSTVENI PREVOZ:

• u slučaju sopstvenog prevoza, cena paket aranžmana se umanjuje za 30 € po plativoj osobi

• termini oznaceni * nemaju umanjenje za sopstveni prevoz

• vaucer se preuzima u agenciji 7 dana pre polaska na put 

AUTOBUSKI PREVOZ:

• Mogućnost kupovine samo autobuske karte:

   - povratna karta - odrasli 80 €, deca 70 €,

    - jedan pravac - odrasli 60 €, deca 55 €

• U slučaju nedovoljnog broja putnika, postoji mogućnost prelaska u drugo transfer vozilo.

Raspored sedenja u autobusu je određen redosledom prijave. Ukoliko stranke imaju želju da odaberu sedište, to je moguće uz doplatu od 30 eur-a po osobi u dinarskoj protivvrednosti po kursu na dan uplate. Takvi zahtevi se podnose i uplaćuju prilikom prijave za aranžman. S obzirom da se broj putnika (pa i autobusa) u smenama razlikuje Organizator nije u mogućnosti da ponudi izbor određenog sedišta sa brojem. Iz istog razloga se Organizator ne obavezuje da prevoz u povratku izvrši istim autobusom i na istim sedištima kao u odlasku.

 

Izbor sedišta može podrazumevati:

- željeno sedište pored stola u dvospratnom autobusu (minimalan broj putnika za zahtev: 4)

- željeno sedište na donjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište na gornjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište na gornjoj platformi za stolom autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište u prvom redu dvospratnog autobusa na gornjoj platformi (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište u prvom redu bez obzira na tip autobusa (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište u prvom redu kod drugih vrata autobusa bez obzira na tip autobusa (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište na donjoj platformi u zadnjem redu autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište u zadnjem redu na gornjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom

 

Ograničenja Organizatora u pružanju usluge "željeno sedište"

Organizator uslugu nudi kako bi izašao u susret mnogobrojnim zahtevima za određeno sedište u autobusu. Iako je sedište ugovoreno i naplaćeno, postoje situacije u kojima Organizator neće biti u mogućnosti da pruži ugovorenu uslugu za šta neće odgovarati više od povraćaja iznosa uplaćenog za izbor određenog sedišta.

 

Situacije kada Organizator nije u mogućnosti da pruži ugovorenu uslugu su sledeće:

- Ukoliko u jednom ili oba pravca tip autobusa kojim će se vršiti prevoz putnika nema odgovarajući tip sedišta. Organizator se obavezuje da će putniku izvršiti povraćaj celokupnog uplaćenog iznosa koji se odnosi na izbor sedišta bez obzira da li je usluga (nije)pružena samo u jednom pravcu.

- Ukoliko u autobusu (u jednom ili oba pravca) ima više zahteva za određeni tip sedišta, a broj takvih sedišta je ograničen i manji od broja zahtevanih (ovo se odnosi samo na sedišta oko stola, sedišta u prvom redu i slično gde je broj sedišta stvarno izrazito mali). Zahtevi će biti realizovani po redosledu prijave koje imaju uplaćeno željeno sedište. Gost kome ne bude dodeljeno željeno sedište dobiće povraćaj celokupnog iznosa koji se odnosi izbor sedišta.

 

Bez obzira zbog koje od navedenih situacija Organizator nije u mogućnosti da pruži uslugu željenog sedišta, pored refundacije celog iznosa koji se odnosi na ovu uslugu, Organizator će dati ovim gostima mogućnost izbora nekog od alternativnih slobodnih mesta u autobusu koji bi najviše odgovarao gostu i ovu uslugu neće naplatiti.

U slučaju refundacije novca za uslugu "željeno sedište", refundacija će se vršiti pre polaska na put u vašoj turističkoj agenciji.

U slučaju da gost odustane od aranžmana i na ovu uslugu se primenjuje ista otkazna politika kao i za ostale uslugu obuhvaćene aranžmanom.

Ukoliko gost nije zadovoljan dodeljenim sedištem, a ono se u oba pravca u celosti uklapa u opis ugovorenog sedišta, Organizator nije dužan da izvrši refundaciju uplaćenog iznosa.

 

USLOVI I NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja

• čekovima građana najkasnije do 15.12.2020. datumirani svakog 15-og u mesecu

• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)

• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata karticama Postanske stedionice

• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom

Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.

 

PREDUGOVORNO OBAVEŠTAVANJE:
Ova oblast je regulisana članovima 93 i 94 ZOZP.

Pre zaključenja ugovora o organizovanju putovanja, povezanog putnog aranžmana ili izleta organizator, odnosno posrednik je u obavezi da putniku pruži sve informacije na srpskom jeziku, i to o:
1) osnovnim karakteristikama usluga putovanja:
1) odredištu, planu putovanja i periodu boravka, sa datumima i, ako je uključen smeštaj, broju obuhvaćenih noćenja;
2) prevoznom sredstvu, njegovim karakteristikama i kategoriji, mestu, datumu i vremenu polaska i povratka, trajanju i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz;
3) mestu, podacima o smeštajnom objektu (lokacija, vrsta, sadržina, kao i kategorija u skladu sa propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi) i podacima o opremljenosti i nivou komfora smeštajne jedinice (soba, studio, apartman) sa naznakom o vremenu ulaska u smeštaj, kao i o vremenu napuštanja smeštaja;
4) broju, vrsti i načinu usluživanja obroka, sa obaveznom naznakom o prvoj i poslednjoj usluzi u obejktu (na pr. Ručak-doručak )
5) približnoj veličini grupe;
6) jeziku na kojem će se usluge pružati ukoliko korišćenje drugih usluga na strani putnika zavisi od efikasne usmene komunikacije;
7) mogućnosti putovanja lica sa smanjenom pokretljivošću, a na zahtev putnika;
2) poslovnom imenu, sedištu, matičnom broju organizatora, broju telefona, kao i adresi e-pošte;
3) prodajnoj ceni iskazanoj u jedinstvenom iznosu u istoj valuti, koja pored usluga iz programa putovanja, odnosno posebnih zahteva putnika, sadrži i sve dodatne troškove, uključujući poreze, takse, kao i druge troškove, koji su, kao neodvojiv deo, neophodni za realizaciju putovanja;
4) načinu plaćanja, kao i iznosu ili procentu cene koji treba da budu plaćeni kao depozit i načinu i dinamici plaćanja preostalog iznosa;
5) minimalnom broju putnika, ako je to uslov za realizaciju putovanja i krajnjem roku za obaveštavanje putnika za slučaj otkazivanja, navedeno u tač. 11. OUP;
6) zahtevima za pasoš i vizu, uključujući i okvirne periode potrebne za pribavljanje vize i informacije o zdravstvenim formalnostima u zemlji odredišta;
7) mogućnosti da putnik raskine ugovor u bilo kom trenutku pre otpočinjanja turističkog putovanja, uz plaćanje odgovarajuće naknade u skladu sa tač. 12 OUP;
8) dobrovoljnom ili obaveznom osiguranju koje pokriva troškove raskida ugovora od strane putnika ili troškove pomoći, uključujući repatrijaciju, u slučaju nezgode, bolesti ili smrti.

Ukoliko tačno vreme datumu i vremenu polaska i povratka, i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz u vreme zaključenja ugovora nije utvrđeno, organizator, odnosno posrednik će obavestiti putnika o približnom vremenu polaska i povratka.

U ovom slučaju, organizator, odnosno posrednik će, najkasnije u periodu od 48 sati pre otpočinjanja putovanja, obavestiti putnika o tačnom vremenu polaska i povratka.

Organizator je dužan da sve podatke koji su sastavni deo predugovornog obaveštavanja prenese posredniku, sa kojim ima zaključen ugovor o prodaji turističkog putovanja.

Obratite pažnju da ako organizator ili posrednik ne pruže putniku informacije u pogledu drugih troškova, koji nisu obuhvaćeni jedinstvenom prodajnom cenom turističkog putovanja, putnik nije obavezan da te troškove snosi.

 Uz sve objavljene programe važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora putovanja HEDONIC TRAVEL, usaglašeni sa YUTA standardima i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja. HEDONIC TRAVEL poseduje Licencu  OTP br. 89/2020. od 31.01.2020, uz Garanciju putovanja u visini od 400.000 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, koja se aktivira kod osiguravajuće kuće "TRIGLAV", a.d.o., Beograd , 011/31305100 prijavom na adresu ul. Milutina Milankovića 7a, Beograd ili na mail: travel@triglav.rs, uz Polisu br. 470000046279 izdatu 18.01.2021ugovorenu sa osiguravajućom kućom "TRIGLAV",a.d.o., Beograd.